søndag den 8. november 2015

Brat opbremsning !

Jeg har gang i det blødeste, lækreste strik i silke/uld og silke/mohair.
Det bliver til en vamset udgave af Kim Hargreaves' Derwin.
I lyserød.


Jeg er lige straks færdig.
Mangler kun et halvt ærme og en hals-kant.
Det er gået stærkt på pinde 4
og jeg glæder mig til at tage den i brug.



Men så indtraf en brat opbremsning.
Jeg er løbet tør for Kid silk mohair !!!
ØV ! Big time ØV !
Jeg var helt sikker på at jeg havde købt mer' end rigeligt.
Til min høstjakke havde jeg brugt 100g, så jeg indkøbte 125g til denne, der er væsentlig mindre på alle leder. 
Så det burde jo være rigeligt og helt på den sikre side.
Ikk' ?
Men nej.....


Skulle der være en læser derude, der ligger inde med et halvt eller et helt nøgle af denne skønne Blackhill Kid Silk Mohair i farven lyserød, fra Garnudsalg, og som gerne vil sælge?
På banderolen er trykt : Farve 2904 og Parti 6
Jeg har købt i februar 2015.
Ja, så vil jeg meget gerne købe.
Tak.




5 kommentarer:

  1. Hej Kirsten det har jeg et nøgle af, 2904 parti nr 6 det må du gerne købe skriv til min mail adresse annielishave@yahoo.dk
    Hilsen annie

    SvarSlet
  2. Håber du har fået det garn du mangler. Har et spørgsmål til dit sidste indlæg. Din trøje med snoninger er meget smuk, i hvilken bog finder jeg mønsteret. På forhånd tak, Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marianne. Mønsteret på Jakke med snoninger har jeg købt i en webshop - det er fra Canard. Men fornylig så jeg at det var med i strikke-tillægget til et af ugebladene, måske var det Hendes Verden. Eller et af de andre...
      Mvh Kirsten

      Slet
  3. Your Affiliate Profit Machine is waiting -

    And making money with it is as easy as 1 . 2 . 3!

    This is how it all works...

    STEP 1. Input into the system what affiliate products the system will promote
    STEP 2. Add some PUSH button traffic (it LITERALLY takes 2 minutes)
    STEP 3. See how the affiliate system explode your list and up-sell your affiliate products on it's own!

    So, do you want to start making money?

    Click here to check it out

    SvarSlet