søndag den 8. september 2013

Nej, jeg røg ikke med til Bloksbjerg....

...men det kunne man måske tro, for jeg har ikke været aktiv her på min egen blog siden Skt. Hans.

Jeg har holdt fri og nydt den vidunderlige sommer med det mest fantastiske sommervejr i flere år. Hvor har det været dejligt.

Udover at nyde livet i haven, blev det også til en lille smuttur til Flensburg. Der har jeg ikke været siden jeg gik i 7. klasse ;-)
Vi gik tur på gågaden og kiggede lidt på det hele og var nede ved den historiske havn og kiggede på de gamle træskibe.


Ups ! Jeg "faldt" også lige over en garnbutik :-)
Fuld af garner fra Lang Yarns.
Jeg købte ikke noget, for det eneste jeg ville have med mig, var der ikke nok nøgler af. Så måtte jeg en tur på nettet da jeg kom hjem - og her fandt jeg lige det jeg søgte.


På vejen hjem, ville bilen absolut ind omkring Christiansfeldt. Jeg måtte have lidt honning kage med. Uhhmmmm, hvor det dog smager herligt !


Hjemme igen ventede der godter i haven :


Jeg har endnu ikke fået et eneste stykke strik færdigt i løbet af sommeren. Ikke fordi jeg ikke har strikket - for det har jeg. 
Min hvide cobalt blev for varm mellem hænderne og er kommet på sommerferie. Det er snart tid at finde den frem igen.
En Konfetti er det blevet til, men af uransagelige årsager (læs: ingen strikkeprøve) blev den ca. 7 numre for stor, så den blev pillet op og istedet startede jeg på Isagers Snowdrop kjole i samme garn. Ak og ve, bærestykket blev så lille at jeg ikke kan få det over hovedet. Tænker stadig at jeg vil lave Snowdrop i samme garn, men med en følgetråd og på lidt tykkere pind..... Er stadig i tænkebox :-)

Jeg havde brug for en fuldtræffer efter dette ;-) og har nu gang i Isager's Zig Zag top. 
Det tegner straks bedre...




2 kommentarer:

  1. Pyha, så er jeg mere rolig, har ellers gået og kigget i horisonten, om der skulle dukke en kost op i det fjerne med dig på, men det behøver jeg så ikke kigge efter længere. Velkommen tilbage.
    Nogle gange driller strikketøjet altså bare, men du kommer stærkt tilbage er jeg sikker på.

    SvarSlet