søndag den 21. april 2013

Så blev det forår !

Endelig !
Jeg har nydt det, har jeg.
I går tog jeg på årets første udendørs løbetur, i det mest fantastiske vejr.
Dét gav go' samvittighed.

Der er også turbo-vasket tøj, sengetøj og håndklæder, både i går og i dag. 
Det tørrer nemlig lynhurtigt udenfor.
Forårsoprydningen er det blevet til i dag. 
Forårsrengøringen og vinduespudsningen må vente til næste (lange) weekend.
Man skulle jo nødigt overdrive.
Selvom luften stadig er lidt kølig, har vi nydt at have døre og vinduer åbne. 
Der er kommet masser af forårsluft ind i alle kroge nu. 
Pragtfuldt !



Nu er det kaffe-pause-tid på terassen.
Gad vide om jeg kan lokke min mand med til festen ;-)


Her strikkes og strikkes...
...og jeg er kommet bagud med billeder.
Dét må jeg osse hellere få rådet bod på ;-) 

2 kommentarer:

  1. Ja så kom foråret endelig og vi har også nydt udelivet, hvor haven har fået en fortjent omgang!
    SKØNT :)))

    SvarSlet
  2. Dejligt forår - de ser i dén grad solhungrende ud de dér tulipaner.

    SvarSlet