søndag den 8. januar 2012

Uuuuuhhhhhhhh...........

Man kan næsten høre ulven hyle - ikk' ?


Det er sjældent, at man ser månen med så stor og tydelig halo.
Det var meget smukt i fredags, hvor jeg tog billedet.

Iøvrigt, rigtig godt nytår til alle, der læser med.
Jeg har ikke været så flittig en skribent henover jul og nytår.
Jeg havde en (anelse urealistisk) ambition om at blive færdig med min blå ting inden d.31.
Så jeg har strikket på livet løs, istedet for at blogge. Prioritering måtte der til.

Men, men, men.....nærved og næsten, ved I....
Så lykkedes det altså ikke helt.

Men jeg mangler kun meget lidt. Skulle være færdig i dag - Altså, hvis det ikke lige var fordi der gik oprydning og genbrugsplads i den istedet for.
Sønnike, den fraflyttede, var forbi i går og ryddede op på sit værelse - Jubiiii !
Han var flittig, var han. Sorterede og smed væk = puttede i plastik sække til udsmidning og stillede dem i skuret.  ;-) Hæ-hæ, hvordan mon de så kommer ud derfra ?
Det var her genbrugspladsen kom ind - mangler 2/3.

Tilbage er der så den blå ting.
Ligner den næsten en stak pandekager ?
Man kan godt se at conen er skrumpet gevaldigt.



Så ! Nu varer det ikke længe... :-))

2 kommentarer:

  1. Jeg sidder i åndeløs spænding:-)

    SvarSlet
  2. Hold vejret lidt endnu. Den hænger til tørre :-))

    SvarSlet