søndag den 27. november 2011

Jakke med strukturmønster og sjalskrave

Jubiii!!!
Så blev den endelig færdig, som i monteret, vasket, tørret og syet knapper i - færdig !
Liiige klar til at tage på og posere for selvudløseren :-)))
Og hvor er jeg allerede glad for den.
Den er superblød og garnet er sådan puffet lidt op i vask.
Jeg tror at jeg kan holde varmen i den.
Mums, siger jeg bare - den var værd at vente på.








FAKTA

Design : Drops, 119-6


Særligt : Det særlige ved denne er nok garnet, der er særdeles lækkert. Det var dejligt at strikke med og det har holdt sig meget fint i vask. Ellers er den strikket helt som i opskriften - nå-ja, næsten da....
Jeg har lavet den en 5-6 cm længere og sat 5 knapper i, istedet for 3.

2 kommentarer:

  1. Lækker, enkel og velsiddende - den opfylder vist samtlige cardigankriterier :-)

    SvarSlet
  2. Den er simpelthen lækker og sidder perfekt. Kan godt forstå du er glad for den.

    SvarSlet