mandag den 4. juli 2011

Tju-huuuuu !!! Så er jeg her igen !

Jeg har været væk fra blog-land en stund. Det var ikke med min gode vilje. Men min elskede Mac og jeg har været ufrivilligt adskilt. Nu er vi heldigvis sammen igen.
Det er så ikke skidt alt sammen. For hvad kan man lave istedet ?
Man ka' strikke ka' man ! og det er lige hvad jeg har gjort.
Jeg har været flittig, har jeg !
Det er blevet til både en Linnea fra Rasmilla og til Livstykke fra Geilsk, som jeg lige er ved at hæfte ender på, derefter skal den en tur i bad, tørre og fotograferes.

Nå-ja, så var der jo lige Pilates.......mmm.......det var heller ikke med min gode vilje....
Efter 3 gange - og det gik fint - meldte instruktøren at hun skulle have en knæoperation og holdet måtte derfor holde tidlig sommerferie til hun var klar igen om et par måneder. Så jeg kommer nok til at kunne passe bikinien i december istedet ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar