lørdag den 30. april 2011

Stilheden er ovre !

Ja, der har været lidt stille her på kanalen. Jeg har været væk hjemmefra. Jeg har været en tur i Canada og nyde bjergene, der store vidder, masser af udsigt, vinterlandskaber, det rene trylleri. Jeg er stadig helt høj af oplevelserne - og jeg har stadig masser af jetlag ! Pu-ha, siger jeg bare.

Nå ! Men jeg havde jo taget min PC med for at holde liv i bloggen og sætte lidt billeder ind undervejs. Og så tænker I sikkert : Men der manglede netværk ! Næ-nej - det var såmænd det rene luksus - trådløst wi-fi allevegne og gratis ! Jamen, hvad gik så galt ? Jeg havde såmænd glemt at tage kablet til overførsel mellem fotoapparatet og PC'en med..... !!

Jeg har jo taget masser af billeder, så de kommer snart.............
(Jeg skal nok begrænse mig:-))

3 kommentarer:

  1. Skøn blog! den må jeg da bare følge med i :)
    Ha en god søndag...

    SvarSlet
  2. Mange tak og du er hjertelig velkommen :-)

    SvarSlet
  3. Hej Kirsten. jeg glæder mig til at se billeder fra Canada. Der ville jeg også gerne over engang.

    SvarSlet